تلفن هوشمند و آینده رانندگی

سالهای سال , همه سرگرمی سرنشینان داخل اتومبیل , به یک گیرنده رادیو محدود می شد . بعداز رادیو , ضبط صوت های نوار کاست آمدند و درپی آن نیز پخش کننده های سی دی .

این روز ها پخش کننده های سی دی خور هم مسیر زوال را در پیش گرفته اند و دارند جای خویش را به تلفن های هوشمند و سیستم های پخش استریم ترانه می دهند . در مقایسه با چندین سال پیش خرید خودرو فروش خودروهای مدرن به اندازه زیاد بیشتری به محیط خارج خارج از خود متصل میباشند و مراحل پیش رونده فناوری های دیجیتال و تجهیزات الکترونیک و توسعه استعمال از تلفن های هوشمند سیستم های صوتی باطن خرید خودرو فروش خودرو را هم دستخوش تغییر و تحول کرده است . ظهور و قدرت نمایی تولیدها شرکت هایی نظیر اپل , گوگل و مایکروسافت فناوری های دیجیتال را دستخوش تحولی شگرف کرده و در تک تک امور رسوخ کرده است . این نفوذ تا حدی بوده که در حقیقت خرید خودرو فروش خودروهای امروزی اکثر مشابه به یک وسیله جانبی برای تلفن های هوشمند درآمده اند .
تاریخچه ای از سرگرمی های باطن اتومبیل
سال‌ها پیش زمانی هنوز خط تولید اتومبیل روزهای ابتدا خویش را میگذراند , هیچ سیستم سرگرمی باطن خرید خودرو فروش خودرو وجود نداشت . راننده تمام ششدانگ حواسش حین رانندگی به جاده بود و درصورتی که نیز گهگاه در مسیرهای طولانی صبر اش رمز می‌رفت بدون چاره بود خویش را با حرف با اشخاص درون خرید خودرو فروش خودرو درگیر کند . اول ایستگاه های رادیویی آخرها دهه ۱۹۲۰ در ایالات متحده پا به میدان ظهور گذاشتند . دهه ۱۹۳۰ بود که خرید خودرو فروش خودروها آرام آرام به گیرنده رادیو مجهز شدند .

در آن مجال و تا سال‌ها بعد سیستم رادیو تنها گزینش و یکه تاز سرگرمی های درون خرید خودرو فروش خودرو بود و حق انتخابی جز آنچه پایانه فرستنده تصمیم گرفته بود پخش کند در برابر راننده وجود نداشت . این موضوع بشدت بافرهنگ خرید خودرو فروش خودروی فردی در مغایرت بود ; فرد با خرید خودرو فروش خودروش می توانست حق انتخاب مسیر را داشته باشد , ولی سیستم صوتی اش به او اذن نمی اعطا کرد تا آنچه دوست داشت گوش کند . ده سال ۱۹۵۰ بود که کمپانی کرایسلر با بلند پروازی , سیستم پخش موسیقی ورقه گرامافون را باطن خرید خودرو فروش خودرو سوار کرد , در شرایطی که که چنین سیستمی برای کار کردن نباید تکان می‌خورد . به همین منظور این سیستم هیچوقت آیتم توجه قرار نگرفت و به محبوبیت نرسید . بعداز این ناکامی , نوارهای مغناطیسی تحت عنوان جایگزین دلخواه تری از صفحات مدور شیاردار برای به کار گیری درون خرید خودرو فروش خودرو شناخته شدند و یکه تاز دهه ۱۹۷۰ میلادی شدند . کاست ها عده و نوع و ارزان بودند و می‌شد نپخته آن‌ها‌را خرید و با موسیقی های مطلوب پریدن کرد . کیفیت صدایشان خوب نبود و گاهی اوقات پیش می آمد باطن ضبط گیر می کردند یا این که پیچ می خوردند . برای ارتقای سطح کیفیت بعدها تغییراتی روی نوارهای مغناطیسی پدید آمد , اما پخش کننده آنها نسبتاً از همان ابتدا فارغ از تغییر‌و تحول باقی ماند .

دهه ۱۹۸۰ بود که پخش کننده های سی دی کیفیت بالا دوچندان بالاتر در مقایسه با رقیبشان ( نوار کاست ) پای خود را به خرید خودرو فروش خودروها گشوده کردند و در سالیان بعد از آن با ظهور سی دی های قابل رایت دوباره , موج جدیدی از کاربرد را برای راننده های خوش سلیقه بوجود آوردند . فعلا سیستم های صوتی سی دی داخل خرید خودرو فروش خودرویی هم کم کم در اکنون انقراض هستند و دارا‌هستند جای خود را به فناوری توسعه یافته تری می دهند که عنان آن به کلی در چنگ گوشی تلفن هوشمند است &# فروش خودرو هیرسا ;

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *