گونه بندی فاکتورهای دستگاه لیزر سکو بندی در گوگل

سطح سایت دستگاه لیزر , ویژگی های لغات اساسی

تعداد لینک‌هایی که دستگاه لیزر به وبسایت داده می‌شود , کیفت پیوند هایی که به وب سایت داده میگردد , جايگاه بندی کاغذ پیوند و …
خصوصیت لینک کاغذ دستگاه لیزر

رتبه صفحه , تعداد لینک‌های ورقه , کیفیت منابع لینک و پیوند و …
ویژگی محتوا و لغات کلیدی برگه

نمره دادن براساس محتوا , کیفیت محتوا و معتبر بودن آن
ویژگی تراز ورقه و عبارات حیاتی

طول محتوا , قابل مطالعه بودن آن , خاص و تک بودن آن و دستگاه لیزر سرعت گشودن کاغذ
خصوصیت تراز وبسایت دستگاه لیزر

به کارگیری از نام سایت به طور آفلاین , ذکر اسم وب سایت در خبر ها , رسانه ها دستگاه لیزر و نام‌و‌نشان اداره و گروه و …
فایده , استفاده کننده و ترافیک داده ها

ترافیک اطلاعات از سایت ها , کیفیت , باکس ابزار و …
استاندارد میزان گیری اجتماعی

کیفیت و کمیت لینک ها , تعداد به اشتراک گذاری در صورت بوک و گوگل پلاس
بهره از کلمه ها حیاتی سایت

تارنما هایی که لغت ها اصلی آن‌ها مطابق لغت ها سرچ شده باشد , کلمات حساس شبیه دستگاه لیزر
خصوصیت عبارات اساسی سایت

طول نام سایت , گسترش وب سایت و فرصت جواب به http ورقه

به صورت کلی پذیرفته شده است که در صورتیکه تمام فاکتورها یکسان باشند , حجم و کیفیت لینک و پیوند های داده شده به یک کاغذ لابه لا درجه بندی تفاوت ساخت می نماید . حرکات اخیر گوگل , دربرگیرنده آپدیت‌های الگوریتم پنگوئن و گوگل پلاس , نشان می‌دهد تاثیر لینک‌ها کم شده است و سیگنال‌های اجتماعی نظیر توییتر یا پلاس جای آن را گرفته‌اند .

اگرچه در رابطه با وجود لینک‌های با کیفیت کیفیت خوب به وبسایت و تاثیر آن در بهتر شدن مرتبه و ترافیک نمیتوان برای همه سایت‌ها با قطعیت نظر اعطا کرد . با این حال کیفیت بالای لینک و پیوند را چند بار درین مقاله ذکر کردیم که برای این عمل دلیل خوبی داریم : زمانی که گوگل وبسایت های با پیوند های کیفی ضعیف را از دور خارج می نماید , تمرکز بر با کیفیت میرود . این قضیه مستقیما بر SEO تاثیر می گذارد . سئوکارها هم می‌خواهند مطمئن شوند که تکنیک‌های لینک بیلدینگ دستگاه لیزر آنها کیفیت رابطه مستقیم داراست .

لینک nofollow

چیزهایی که نیاز است درخصوص nofollow بدانید

مشخصه ای به نام “ nofollow ” موجود است که گاهی اوقات می‌توان به پیوند ها اعمال کرد . در صورتیکه این مشخصه افزوده شود و شما یک استفاده کننده باشید هیچ تفاوتی را متوجه نمی‌شوید . البته درصورتی که به کد لینک اعتنا نمایید به شکلی گوناگون نظیر تحت خواهد بود :

Example

به خاطره داشته باشید که rel= ” nofollow ” افزوده شده است . این عبارت نشان میدهد گوگل امتیاز صفحه را از روش این لینک و پیوند به URL منتقل نمی‌کند . در واقع شما با قرار دادن نوفالو در لینک به گوگل اعلام می کنید به این لینک اعتماد نکند و به جهت پیوند شدن در ورقه شما به آن امتیاز ندهد . بدین ترتیب , لینک شدن با nofollow برای درجه بندی بهتر کمکی نمی‌کند .

ادله اساسی که یک سایت از لینک‌های nofollow به کارگیری می کند به این این مسئله مربوط است که وب سایت نمی تواند کنترلی بر پیوند هایی که به ورقه بیشتر میشوند داشته باشد . به عبارت دیگر , وقتی که سایت به لینک‌های ورقه اعتماد بدون نقص ندارد , نمی تواند به گوگل این اعتماد را بدهد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *